4.1.15

Healed by wheatgrass: 74-year-old man with cancer proves doctors wrongREALfarmacy.com | Healthy News and Information

Healed by wheatgrass: 74-year-old man with cancer proves doctors wrong - REALfarmacy.com | Healthy News and Information

Излекувана от житняк (житни стъбла; житна трева): 74-годишен мъж с рак доказва, че лекари грешат

Когато конвенционалните лекари казаха, че 74-годишният Дани McDonald от Dunaff, Ирландия, има рак на стомаха толкова тежък, че най-вероятно ще го убие в срок от три месеца, той реши да пренебрегне съветите им да премине токсично лечение с химиотерапия и вместо това да прегърне хранителен подход за рани. Четири години по-късно и Дани се справя чудесно, благодарение на ежедневната протокол той прие, че включва изцеждане и питейна житняк, хранителен-гъста "суперхрана" с разнообразие от невероятни ползи за здравето.

Според Sunday World, Дани е узнал за състоянието си при внезапно избухнала язва вътре корема му един ден. След като се втурнал в болницата от къщата, в която той живее, лекарите се борят за овладяване на кървенето, само за да открият, че Дани действително има тежка форма на рак на стомаха, който се е разпространил в тялото му. Те го предупреди, че единственият начин да се отърве от него, по тяхно мнение, е да се подложи на конвенционално лечение с химиотерапия.

За разлика от повечето хора, Дани реши да мисли сам за себе си, като събира други методи на лечение. По-късно той уведомил своите лекари, за тяхно съжаление, че избира свое собствени домашно лечение, включващо житняк, а не отрова. Не е изненадващо, че те са доста ядосани от решението му, настоявайки, че ще бъде "мъртъв в рамките на няколко седмици", ако откаже да се съобрази с препоръките им. Но Дани да отстоява позицията си и вместо това избра житняк

"Казах на лекарите, че не съм готов да се подложи на курса на лечение, к  те предполагаха," Дани е цитиран да казва в Sunday World. "Знаех, че ще ме убие. Те бяха бесни, че съм дошъл до това решение. Консултантът ме предупреди, че ще бъде мъртъв до три месеца. "


Напук на съветите на лекарите той успява да спаси ЖИВОТА си

Далеч не прибързано или неинформирано решение, изборът на Дани да използваЖитняк като лечение за рака му се основава на множество акаунти, които бе чул от приятел за невероятния изцелителен капацитет на житните стъбла. С течение на времето, Дани става все по-убеден, че житните стъбла са способни да изцеляват всички видове здравни състояния, включително рак. Така той решава да постави в действие земеделския си опит от 60 години съсо задача отглеждане на свой житняк.

"Аз не знаех какво да очаквам, но трябваше да го вървия", спомня си Дани. "В седемдневен срок усещането за парене, което имах изчезна и започнал да се чувства много по-добре. Спрях приема на таблетките, които ми бяха предписани и не съм взел нито една оттогава. Месец по-късно болката изчезна напълно и знаех, че съм на път да оздравея. този житняк работеше. Бях взел правилното решение да отхвърля съветите на лекарите. "

Не само че Danny е в състояние да спрат употребата на синтетичните лекарства, които му бяха определени, но той също така възвръща цялото си тегло, загубено в резултат на болестта му. Като започва само с една унция сок от житняк  на ден и стига до седем унции житняк на ден, Дани ефективно лекува рака си и сега е живо свидетелство за живителната регенерираща сила на житните стъбла.

"Знам, че много от лекарите мислят, че житнякът не притежава качествата да убива рака, но аз съм живото доказателство, че го прави," добавя той. "И въпреки че много лекари няма да го признаят публично, постепенно те идват, за да види ползите от житните стъбла. Хората ме питат как го направих и аз само казвам една дума, "житнякът (житните стъбла)." "

No comments:

Post a Comment