22.8.14

Телекомуникациите развиват хибридните електроцентрали в отдалечените райони

Телекомуникациите развиват хибридните електроцентрали в отдалечените райони

Тенденцията създава нови възможности за производителите на хибридни производители електроенергийни системи по целия свят с оглед развитието на потенциални ключови сегменти на растеж като курорти, туристически атракции и жилищни общности, отдалечени от електроразпределителната мрежа.
Новият доклад на Frost & Sullivan – „Global Hybrid Power Systems Market“сочил че пазарът е достигнал обем от 358,4 милиона щатски долара приходи през миналата година и продажбите ще достигне около 552,2 милина долара 2018 г. при годишен ръст от средно 9%...


КОМЕНТАР:

Четейки горното си помислих, че пазарът се е развил в нещо като спорт за задоволяване съвсем различни (мъжки) потребности. Отдавна, както и спортът, е надскочил и променил ефективността си с оглед на задоволяване на оригиналните нужди, които са предизвикали появата му, и се е превърнал в начин за задоволяване на мъжкото его и тестостеронови импулси. Е, може би в известна степен не само мъжкото.



Помислих си за безсмислието на вездесъщия "пазар". Играта "пазар". Спорта "пазар". Защото човек и общностите спокойно може да си оцеляват и да задоволяват основните си потребности (извън гореспоменатата) с много по-малък и скромен вариант на това, което имаме сега.



Разбира се, че ако не беше гореспоменатият вече аспект на "пазарните сили", щяха да се насочат към задоволяване на потребността по най-ефикасен начин в случая на тази статия, т.е. някакви много локални или дори семейни източници на енергия.

No comments:

Post a Comment