24.5.22

Фб Черупки от варени яйца в градината и са

https://www.facebook.com/groups/301115728554447/permalink/405997914732894/?sfnsn=mo&ref=share


 "Как да използваме яйчени черупки?
3 полезни съвета
1. Черупката на яйцата съдържа много вар, който е необходим на растенията за пълноценен растеж и развитие. Освен това самата вар намалява киселинността на почвата, като по този начин подобрява нейната структура и повишава ефективността на минералните торове. Може да се прилага при прекопаване на почвата, както и при сеитба на семена в редове или дупки.
2. Събраната яйчена черупка се изсушава на печка, поставя се в плътна найлонова торбичка, втрива се в нея до прашно състояние с точилка или хаванче. По-добре е да събирате черупки от варени яйца, а от сурови яйца трябва да варите 2-3 минути.
3. Морковите, зелето, краставици, ряпа реагират особено добре на яйчени черупки. По-малко - репички, репички и домати. Картофите и киселецът също се чувстват добре на кисели почви, не можете да правите яйчени черупки под тях. Сред овощните дървета, морски зърнастец, череши, череши, сливи се нуждаят особено от вар, така че ако е възможно, наторете тези дървета на първо място с яйчени черупки.."

Из коментарите:
В една купа слагате 10 пресни измити яйца,заливате с лимонов сок до като се покрият.Слагате я в хладилника за около 10 дена.Черупките са се разтворими,разбирате и прецеждате.Добавя се чист пчелен мед.Пие се по 100гр. всяка сутрин.

Gueorguieva Nikolinka и аз това съм правила - децата ми бяха мнооого злояди, и докато го ползваха, имаха голям апетит. Само, да добавя, че яйцата трябва да са от сигурен източник, т.к. се ползват сурови - възможно е да се заразите от Салмонела!🙂

Помагат срещу охлюви и са полезни за домашните любимци когато имат нужда от калций им ги пека и ги стривам финно, поръсвам в яденето им като сол ❤🐶

Още едно предложение на яйчените черупки, лично ползвано от мен. На 55 години съм. Както е известно, с възрастта, калция в тялото на човек започва да намалява. Това се случи и с мен. Започнах да приемам хапчета, но организма ми не го абсорбираше. Тогава се сетих за нещо, което майка ми правеше преди време, когато си беше счупила ръката. А именно- "лекарство" от яйчени черупки от сварени яйца. Смлени на брашно - една лъжичка, добавям и толкова лимонов сок, за да получа калциев цитират (тялото го абсорбира по-лесно) и добавям лъжичка мед. Сутрин на гладно, в продължение на месец и имах резултат- нивото на калция ми беше нормално. Правя си по един курс през 6 месеца.

Ре: Violeta Nalbantova Браво, калциевият цитират е най-благоприятната форма за усвояване в организма,но рядко хората го знаят и пият различни добавки,които почти не действат.

Ре: Tania Dimitrova ,кафеена лъжичка. Приемам сместта по един месец, два пъти годишно.

Ре: Violeta Nalbantova Извинявайте, черупките от сурово яйце ли са?Четох ,ме се пекат на 50 градуса ..


Violeta Mandjukova Да.На "варта" й викат КАЛЦИЙ.


ЯЙЧЕНИТЕ ЧЕРУПКИ - фабрика за производство на калций

https://moitebilki.com/%D1%8F%D0%B9%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5_%D1%87%D0%B5%D1%80%D1%83%D0%BF%D0%BA%D0%B8_%D1%84%D0%B0%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%D0%B7%D0%B0_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B8%D0%B7%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE_%D0%BD%D0%B0_%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D1%86%D0%B8%D0%B9-1380.html

No comments:

Post a Comment